?>
-      قرعه کشی      مشاور خانواده      داروخانه آنلاین      خرید هاست      قرص تاخیری      خرید شومیز زنانه      iptv      1      خدمات سایت      تاینی موویز      سفارش پرفکت مانی      خرید کاپشن زنانه      حمل و نقل کالا از دبی      خرید شلوار مردانه      -      خودروبر      فروشگاه فرانیاز      -      دانلود فیلم هندی      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      -      خرید ماینر      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      کوآنتوم آنالایزر      سرویس خواب      استار      *      فروش ویپ      خرید ماینر      -      +      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
تيزرهاي تبليغاتي شركت Axis: مديريت يكپارچه فروشگاه دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته و صنعت حفاظت تصويري

دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته و صنعت حفاظت تصويري
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 4
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 7006

راهكار يكپارچه فروشگاه

براي بهبود امنيت و مديريت فروش در فروشگاهها سيستمهاي نظارت تصويري يكي از بهترين گزينه هاي موجود به حساب مي آيند. شركت Axis براساس استراتژي سال 2016 سعي كرده با ارائه و تبليغ راهكارهاي فراواني، به بهبود كسب و كارهاي كوچك بپردازد و تبليغات خود را نيز به محوريت اين موضوع افزايش داده است. در روزهاي اخير 5 كليپ تبليغاتي از سوي اين شركت در اين باره منتشر شده است كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد.

مديريت فروشگاه

يكي از مهمترين موضوعاتي كه امروزه در همه مشاغل به آنها بيشتر دقت مي شود بحث مديريت مشتري و مديريت اطلاعات فروش است. در اين تبليغ شركت Axis توضيح مي دهد كه ارزش اطلاعاتي كه مي توان از طريق سيستم نظارت تصويري بدست آورد مي تواند بسيار بالا باشد. اطلاعاتي چندوجهي كه مي تواند از ارزيابي تصاوير دوربينهاي مداربسته بدست بيايد و در واقع با آناليز آنها بخصوص توسط تحليلگرهاي ويدئويي هوشمند و ويژگي هايي مثل توليد نقشه حرارتي(Heat map) مي توان به تحليلي از رفتار خريد مشتريان دست يافت.

بيشتر بخوانيد:   هايك ويژن  hikvision

مثلا نوع حركت خريداران و الگوي حركتي و مسير طي شده براي خريد مي تواند نكات مهمي را به فروشنده بدهد. با مقايسه نقشه هاي حرارتي قبل و بعد از هر تغييري در چينش يا استراتژي فروش، مي توان بهترين نكات را بدست آورد. مثلا مي توانيد بفهميد چه محصولاتي و در كجاي فروشگاه بيشتر فروش رفته و بدانيد كدام قفسه ها و چه ميزان در فروش كلي سهم داشته اند. حتي در چينش و نوع دكور فروشگاه هم مي توانيد تغييراتي اعمال نماييد و رفتار منعكس شده را در آمارها بسنجيد و فروش را افزايش دهيد.

كنترل وروديها فروشگاه

ورودي فروشگاهها نقاطي استراتژيك هستند كه تقريبا در اكثر موارد براي اين نقاط راهكارهاي مهمي در نظر گرفته مي شود. در اين مورد شركت Axis درباره تردد شمار و گيتهاي هوشمندي صحبت كرده است كه در ارتباط مستقيم با دوربينهاي مداربسته و نرم افزارهاي تحليلگر مي تواند مثلا به شما ساعات پيك تردد، فروش و حتي ترافيك ساعات مختلف را اطلاع دهد و يك تقويم آماري ارائه دهد. اين موضوع مي تواند علاوه بر افزايش امنيت و مديريت، به بهبود فروش بينجامد. مدير متوجه مي شود چه ساعتي مي تواند براي مثال تخفيف ويژه را شروع نمايد و چه ساعاتي مي تواند به كارمندان استراحت بدهد و يا اصلا چه كاري باعث افزايش رجوع و خريد و يا بلعكس خواهد شد.

مديريت ارسال محصولات

ارسال روزانه در بسياري از فروشگاهها علاوه بر ايجاد دغدغه مي تواند تبديل به نقاط قوت شود. بهترين شركتها با ارسال بي برنامه و با تاخير مي توانند نظر مشتريها را عوض كنند! اما موضوع فراتر از اين بحث خواهد رفت، امروزه يكي از علتهاي خريد اينترنتي مي تواند كمبود وقت خريدار براي خريد حضوري باشد كه شركت Axis راهكاري را در اين مورد پيشنهاد مي دهد. در ورودي منزل شما، دوربين مداربسته به محض فشار دادن كليد زنگ تصوير زنده اي به گوشي شما بفرستد و با مشاهده محصول پيك شده مي توانيد بصورت ريموت با بازكردن درب پاركينگ محصول را تحويل گرفته و پس از خروج مسئول تحويل از منزل درب را بصورت ريموت ببنديد و فروشنده هم ميتواند از تحويل شما و ارسال محصول اطمينان پيدا كند.

EAS

در اين ويدئو بيان شده كه يكپارچكي سيستم نظارت تصويري و بخصوص دوربين مداربسته با سيستم EIS(محتواي الكترونيكي نظارت) شركت Axis مي تواند امنيت و مديريت فروشگاه را در حوادث غير مترقبه يا دسترسي هاي غيرمجاز افزايش دهد. به اين صورت كه در صورت وقوع حادثه اي يا ورود به محوطه خاصي، دوربينها با افزايش خودكار ميزان فريم تصاوير را با دقت بيشتر و فشرده سازي كمتري ضبط نموده و به اپراتور يا مدير فروشگاه اعلام هشدار مي نمايد و اين قابليت براي پلتفرمهاي مختلفي قابل پياده سازي خواهد بود.

مديريت ترافيك و صف مشتريان

در راهكارهاي جديد قابليت هوشمندي كه اخيرا مورد توجه فروشندگان قرار گرفته تشخيص نقاط حساس فروشگاه يا بهتر بگوييم آناليز نقاط ويژه مثل صف مشتريان براي تسويه حساب يا تمركز جمعيت بر روي قفسه اي ويژه است. مديريت صف و تحليل نوع دسترسي به محصول و زمان صف ايستادن افراد مي تواند بسيار كار آمد باشد. دوربينهاي مداربسته HD براحتي جزئياتي را ضبط و تبديل به آمار و تحليل مي كنند و شما نتيجه را براي بهبود ساعات فروش مثلا در بخش تسويه يا صندوقها استفاده خواهيد كرد. در اين راهكار صف فرضي براي مشتريان در نظر گرفته مي شود و بمحض افزايش بار به مسئول فروشگاه اطلاعات منعكس مي شود و ترافيك صندوقها براحتي مديريت مي شود و حتي ميتواند زمان ميانگين را نيز براي مديريت به عنوان معياري استاندارد بدست آورد.

 

پشتيباني هايك ويژن  پكيج دوربين مداربسته  نصب دوربين مداربسته
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۱۴:۴۴ ] [ كامبيز ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته و صنعت حفاظت تصويري / نصب دوربين مداربسته / دوربين هايك ويژن / دوربين مداربسته تي وي تي
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب