?>
سانا خبر      موزیک ویدیو بهنام بانی      Aroma King      +      -      خرید وسیله نقلیه      اجاره ماشین      -      +      +      بیسیم موتورولا      طلایاب      +      -      *      +      -      قیمت خرید بیسیم      -      -      آموزش تعمیرات موبایل      +      -      *      *      صرافی تتر      +      +      *      -      فیلم هندی      *      -      -      .      +      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
تبليغات بومي يا بازاريابي بنري؟ دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته و صنعت حفاظت تصويري

دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته و صنعت حفاظت تصويري
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 2
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 19954

 

طراحي بخشي جدا ناپذير و بنيادي از بازاريابي است. افراد به شكل ها، رنگ ها و جمله هايي خاص واكنش نشان مي دهند، بسيار ضروري است كه مطمئن شويد ارتباطات بازاريابي شما به خوبي طراحي شده باشد.

 

به دليل وجود تغييرات دائمي در بازاريابي و ظهور كانالهاي تبليغاتي جديد مثل رسانه هاي اجتماعي، لازم است كه طراحي نيز تغيير كرده و تكامل پيدا كند. در زير تلاش كرده ايم كه نگاه دقيقتري به طراحي در بازاريابي داشته باشيم و ببينيم كه چگونه تبليغات بومي (Native Advertising) در حال پيشرفت هستند.


آيا تبليغات بنري هنوز هم كارايي دارد؟

بنرها در گذشته يكي از كارآمدترين و محبوب ترين روش هاي بازاريابي بودند. به طور سنتي، تبليغات بنري به بنرها و آگهي هاي فيزيكي گفته مي شود كه در مراسم هاي مختلف در محل هاي كسب و كار به نمايش گذاشته مي شوند، اما با ظهور بازاريابي اينترنتي، بنرها و آگهي هاي تبليغاتي ديجيتالي به شدت محبوب شده اند.

اما وقوع سريع چنين تحولاتي در بازاريابي و به خصوص در تبليغات ديجيتالي اين سوال را مطرح مي كند كه آيا تبليغات بنرهاي ديجيتالي كارايي دارند يا خير؟

از ديد طراحان، بنرها به شدت محدود كننده هستند. بنرها اندازه هاي محدودي دارند و ناشران اين بنرها مجبور هستند وب سايت هاي خود را دستكاري كرده تا با اندازه آگهي ها متناسب شود. و در نتيجه اين محدوديت ها در طراحي بنرها باعث شده است كه بسياري از وب سايت ها از از انتشار تبليغات بنري خودداري كنند.

 

 

آيا تبليغات بومي گزينه بهتري براي بازاريابي است؟

در سال هاي اخير ظهور و پيشرفت تبليغات بومي باعث كمرنگ تر شدن تبليغات بنري شده است. نمونه هايي از تبليغات بنري مانند اينفوگرافيك و مقالات داراي اسپانسر (يعني محتوايي كه توسط يك برند يا ناشر خاص براي انتشار در بلاگ هاي پرمخاطب تر تهيه مي شود) ثابت كرده اند كه ارزش بيشتري براي مخاطبان دارند و نسبت به تبليغات بنري كه تنها براي برقراري ارتباط با پيام هاي بازرگاني طراحي شده اند، توجه بيشتري را به خود جلب مي كنند.

سازندگان و منتشركنندگان تبليغ و برند بي شك علاقه زيادي به تبليغات بومي دارند زيرا آن را به عنوان روش نويني براي جذب مخاطب مي دانند كه محتواي آن ارزش بيشتري براي خوانندگان در مقايسه با تبليغات سنتي دارد. طبق آمار به دست آمده ، ۷۰ درصد مردم مايلند از طريق محتوا در مورد يك كالا آگاه شوند نه تبليغات سنتي. تبليغات بومي بيشتر بر اهميت محتواي كيفيت تاكيد دارد تا بدين وسيله با ايجاد اعتماد در مورد كالاي عرضه شده به مخاطبان آگاهي مي دهد.

به دليل ماهيت رقابتي بازاريابي آنلاين و آفلاين، كسب و كارها دائما در تلاش هستند كه فضايي را در گوشه-اي از ذهن مصرف كننده به خود اختصاص دهند و مطمئنا طراحي هاي فوق العاده و بسيار زيباي تبليغاتي در ذهن مشتريان حك شده و در خاطر آنها باقي مي ماند.

تبليغات بومي از نظر اندازه به مراتب محدوديت هاي كمتري ايجاد مي كند و به بازارياب ها و طراحان اجازه مي-دهد كه آزادانه و با خلاقيت بيشتري عمل كنند. در واقع درست است كه با يك بنر به ابعاد 250 در 250 پيكسل مي¬توان كارهاي زيادي انجام داد، اما با اينفوگرافيك هاي بي پايان مي توان صدها روش مختلف را براي تبليغات در پيش گرفت.

به طور كلي تبليغات بومي در ايجاد آگاهي نسبت به يك برند خاص و هدايت افراد موفق تر از تبليغات بنري است. در نتيجه بازارياب ها توجه بيشتري به تبليغات بومي نشان داده و به مزيت هاي فراوان آن ايمان آورده اند.اگر شما تازه به تبليغات بومي روي آورده ايد و اطلاعات چنداني در مورد آن نداريد موارد ذكر شده در بالا به شما كمك مي كند تا تبليغات بومي خود را طراحي كنيد.

بازاياب ها چگونه مي توانند خود را براي تغييرات در تبليغات بومي آماده كنند؟

يك مهارت بسيار مهم و كليدي كه تمام بازارياب ها در قرن 21 به آن نياز دارند، قابليت وفق دادن خود با تغييرات است. به وضوح مي توان گفت چيزي كه امروز كارايي دارد ممكن است فردا به درد نخورد.
شما بايد به عنوان كسي كه به اين تغييرات عادت كرده و خود را با شرايط وفق داده، تبليغات بومي را ياد گرفته باشيد و طرح هاي مختلف و شيوه هاي مختلف را آزمايش كنيد و بفهميد كه چه چيزي كارايي بيشتري براي برند شما دارد. تبليغات بومي چيزهاي زيادي براي يادگيري در دسترس شما قرار مي دهد كه شما بايد از آن بهره كافي را ببريد.
بزرگ ترين مشكلي كه شما با آن روبرو هستيد ايجاد يك محتواي جذاب است. هر كسي مي تواند يك اينفوگرافيك يا يك گردآوري بسيار عالي را انجام دهد، اما براي ايجاد يك محتواي خوب كه بسيار جذاب و برجسته بوده و توسط هزاران نفر به اشتراك گذاشته مي شود به فردي خاص و حرفه اي نياز است. بدون وجود يك محتواي مناسب و خواننده محور مي توان تضمين كرد كه تبليغات بومي شما فروش چنداني نخواهد داشت. شما بايد هم از نظر طراحي بصري و هم از نظر محتواي كلامي خلاق باشيد.
مطمئناً تبليغات بومي در حال رشد است و ارزش امتحان كردن را دارد، و شما به اين ترتيب درمي يابيد كه تا چه حد ميتوانيد از قدرت تبليغات بومي براي افزايش موفقيت در كسب و كار خود بهره ببريد.

.

منبع: مديران گيلان

پا نوشت:

طراحي سايت صرافي   ،  طراحي سايت تبريز  ،   طراحي سايت املاك   ، طراحي سايت پوشاك ،  طراحي سايت خودرو

طراحي سايت تركيه ،  طراحي سايت اروميه  ،   طراحي سايت گرگان   ، طراحي سايت همدان ، طراحي سايت اراك ،

 طراحي سايت صرافي

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۵:۰۰ ] [ كامبيز ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته و صنعت حفاظت تصويري / نصب دوربين مداربسته / دوربين هايك ويژن / دوربين مداربسته تي وي تي
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب