دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته و صنعت حفاظت تصويري | ||
|
طراحي بخشي جدا ناپذير و بنيادي از بازاريابي است. افراد به شكل ها، رنگ ها و جمله هايي خاص واكنش نشان مي دهند، بسيار ضروري است كه مطمئن شويد ارتباطات بازاريابي شما به خوبي طراحي شده باشد.
به دليل وجود تغييرات دائمي در بازاريابي و ظهور كانالهاي تبليغاتي جديد مثل رسانه هاي اجتماعي، لازم است كه طراحي نيز تغيير كرده و تكامل پيدا كند. در زير تلاش كرده ايم كه نگاه دقيقتري به طراحي در بازاريابي داشته باشيم و ببينيم كه چگونه تبليغات بومي (Native Advertising) در حال پيشرفت هستند.
بنرها در گذشته يكي از كارآمدترين و محبوب ترين روش هاي بازاريابي بودند. به طور سنتي، تبليغات بنري به بنرها و آگهي هاي فيزيكي گفته مي شود كه در مراسم هاي مختلف در محل هاي كسب و كار به نمايش گذاشته مي شوند، اما با ظهور بازاريابي اينترنتي، بنرها و آگهي هاي تبليغاتي ديجيتالي به شدت محبوب شده اند. اما وقوع سريع چنين تحولاتي در بازاريابي و به خصوص در تبليغات ديجيتالي اين سوال را مطرح مي كند كه آيا تبليغات بنرهاي ديجيتالي كارايي دارند يا خير؟ از ديد طراحان، بنرها به شدت محدود كننده هستند. بنرها اندازه هاي محدودي دارند و ناشران اين بنرها مجبور هستند وب سايت هاي خود را دستكاري كرده تا با اندازه آگهي ها متناسب شود. و در نتيجه اين محدوديت ها در طراحي بنرها باعث شده است كه بسياري از وب سايت ها از از انتشار تبليغات بنري خودداري كنند.
آيا تبليغات بومي گزينه بهتري براي بازاريابي است؟ در سال هاي اخير ظهور و پيشرفت تبليغات بومي باعث كمرنگ تر شدن تبليغات بنري شده است. نمونه هايي از تبليغات بنري مانند اينفوگرافيك و مقالات داراي اسپانسر (يعني محتوايي كه توسط يك برند يا ناشر خاص براي انتشار در بلاگ هاي پرمخاطب تر تهيه مي شود) ثابت كرده اند كه ارزش بيشتري براي مخاطبان دارند و نسبت به تبليغات بنري كه تنها براي برقراري ارتباط با پيام هاي بازرگاني طراحي شده اند، توجه بيشتري را به خود جلب مي كنند. سازندگان و منتشركنندگان تبليغ و برند بي شك علاقه زيادي به تبليغات بومي دارند زيرا آن را به عنوان روش نويني براي جذب مخاطب مي دانند كه محتواي آن ارزش بيشتري براي خوانندگان در مقايسه با تبليغات سنتي دارد. طبق آمار به دست آمده ، ۷۰ درصد مردم مايلند از طريق محتوا در مورد يك كالا آگاه شوند نه تبليغات سنتي. تبليغات بومي بيشتر بر اهميت محتواي كيفيت تاكيد دارد تا بدين وسيله با ايجاد اعتماد در مورد كالاي عرضه شده به مخاطبان آگاهي مي دهد. به دليل ماهيت رقابتي بازاريابي آنلاين و آفلاين، كسب و كارها دائما در تلاش هستند كه فضايي را در گوشه-اي از ذهن مصرف كننده به خود اختصاص دهند و مطمئنا طراحي هاي فوق العاده و بسيار زيباي تبليغاتي در ذهن مشتريان حك شده و در خاطر آنها باقي مي ماند. تبليغات بومي از نظر اندازه به مراتب محدوديت هاي كمتري ايجاد مي كند و به بازارياب ها و طراحان اجازه مي-دهد كه آزادانه و با خلاقيت بيشتري عمل كنند. در واقع درست است كه با يك بنر به ابعاد 250 در 250 پيكسل مي¬توان كارهاي زيادي انجام داد، اما با اينفوگرافيك هاي بي پايان مي توان صدها روش مختلف را براي تبليغات در پيش گرفت. به طور كلي تبليغات بومي در ايجاد آگاهي نسبت به يك برند خاص و هدايت افراد موفق تر از تبليغات بنري است. در نتيجه بازارياب ها توجه بيشتري به تبليغات بومي نشان داده و به مزيت هاي فراوان آن ايمان آورده اند.اگر شما تازه به تبليغات بومي روي آورده ايد و اطلاعات چنداني در مورد آن نداريد موارد ذكر شده در بالا به شما كمك مي كند تا تبليغات بومي خود را طراحي كنيد. بازاياب ها چگونه مي توانند خود را براي تغييرات در تبليغات بومي آماده كنند؟ يك مهارت بسيار مهم و كليدي كه تمام بازارياب ها در قرن 21 به آن نياز دارند، قابليت وفق دادن خود با تغييرات است. به وضوح مي توان گفت چيزي كه امروز كارايي دارد ممكن است فردا به درد نخورد. . منبع: مديران گيلان پا نوشت: طراحي سايت صرافي ، طراحي سايت تبريز ، طراحي سايت املاك ، طراحي سايت پوشاك ، طراحي سايت خودرو طراحي سايت تركيه ، طراحي سايت اروميه ، طراحي سايت گرگان ، طراحي سايت همدان ، طراحي سايت اراك ،
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۵:۰۰ ] [ كامبيز ]
|
|
[قالب وبلاگ : لیمو بلاگ] [Weblog Themes By : limoblog.ir] |