?>
تحلیل اتریوم      -      مشاوره روانشناسی      رزرو هتل      +      فیلم هندی      اجاره خودرو      تعمیر ماشین ژاپنی      مبلمان      نوید      آیرنکس      +      امداد کرمان موتور      *      -      قرص تاخیری      -      -      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      *      فروش ویپ      خرید ماینر      -      +      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته و صنعت حفاظت تصويري

دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته و صنعت حفاظت تصويري
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 22
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 7528

 

طوفان فكري (BrainStorming) مي توان تكنيك بررسي خلاقيت ها و رسيدن به ايده هاي نو يا راهكار هايي جديد براي حل مسائل مختلف٬ نعريف كرد. اين تكنيك عموما شامل دو مرحله است. در مرحله اول ايده ها٬ نظرات و راه كار ها بدون در نظر گرفتن كيفيت و ميزان خلاقيت آنها بيان مي شوند. در مرحله بعد كه پس از جلسه ايده پردازي برگزار مي شود٬ ايده ها مورد بررسي و ارزيابي قرار مي گيرند.

 

آنچه در اين تكنيك حائز اهميت است به دور بودن از پيش داوري و قضاوت در مورد افراد و ايده هاي آن هاست حتي اگر بسيار ساده لوحانه باشد. در مرحله ايده پردازي كميت ايده هاي مطرح شده بيشتر از كيفيت آنها مورد توجه است. در سال هاي اخير طوفان فكري بسيار مورد نقد و بررسي قرار گرفته كه البته به نتايج خوبي نيز انجاميده است. بسياري از مشكلاتي كه در طول جلسات و يا پس از آن به وجود مي آمدند مورد مطالعه قرار گرفتند. نتيجه آنكه براي داشتن يك طوفان ذهني خوب و سالم كه به شكوفا شدن ايده هاي ناب منتهي شود بايد از بيان هفت جمله جلوگيري كرد كه در ادامه مطلب مي توانيد آنها را مطالعه كنيد.

1- بهتر است طرح ايده هاي خود را براي زمانيكه از محل كار خارج مي شويم نگه داريم.

هيچ ايرادي در اين نيست كه گاهي براي بيان ايده ها و فكر هاي جالب و نوين به پارك يا كافه يا هر جايي بيرون از محيط كار برويد. تغيير محيط گاهي الهام بخش فكر هاي تازه مي شود. اما اين كه يك تيم كاري به طور دائم سعي در به تعويق انداختن طوفان ذهني به منظور يافتن محل و زمان مناسب داشته باشد منجر به از بين رفتن ايده هاي ناب مي شود. در واقع فرصت ها و ايده ها لوث شده و جذابيت خود را از دست مي دهند. حتي شايد هيچ گاه مطرح نشوند. ايده ها طول عمر كوتاهي دارند. آنها احتياج دارند كه جاري باشند و با اشتياق بيان شوند. در مكان هايي نزديك به محيط هاي كاريتان جايي را براي مطرح كردن ايده ها اختصاص دهيد. جايي كه احتياج نباشد هر بار براي رزرو اتاق كنفرانس معطل شويد و يا نصف شهر را طي كنيد. بهتر است جايي را انتخاب كند كه هميشه و به سادگي در دسترس باشد٬ حتي اگر يك گوشه اتاق كارتان يا در انتهاي يك راه پله خالي باشد.

article_image_one_495.jpg

2– خب! شير يا خط كنيم تا معلوم شود چه كسي ايده اش را مطرح مي كند.

بيشتر اوقات ما اين جمله را در ابتداي جلسه هاي طوفان فكري مي شنويم. و نتيجه؟ مظنونين هميشگي جلسه را به دست مي گيرند و بقيه يا با موبايل هايشان سرگرم مي شوند يا به رويا پردازي مشغول مي شوند. اما طوفان فكري قوي تر و مشاركتي تر است اگر هر شخص پيش از مطرح كردن نظرش براي ساير افراد حاضر در جلسه ابتدا چند دقيقه را به يادداشت كردن نكات كليدي و اساسي ايده اش اختصاص دهد. رابرت اپستين٬ ويراستار سابق Psychology Today مي گويد: گروه ها از تجلي بسياري از خلاقيت ها ممانعت مي كنند. افراد غالب معمولا تمايل دارند كه بيشتر زمان صحبت كردن را به خود اختصاص دهند. اما وقتي امكان صحبت كردن به همه افراد داده شود آنگاه همگي بر روي مشكل كار كرده و نتيجه بهتري به دست مي آيد. اين را در جلسه بعدي خود امتحان كنيد: مشكل را مطرح كنيد و به همه افراد يك برگه كوچك براي يادداشت كردن بدهيد. ۵ دقيقه زمان دهيد تا افراد حاضر در جلسه در سكوت ايده هايشان را بر روي برگه ها بنويسند. هر چه تعداد ايده هاي مطرح شده بيشتر باشد بهتر است. ياد داشت ها را بر روي ديوار قرار دهيد و به صورت خلاصه و سازماندهي شده آن ها بخوانيد. آنگاه به مرحله طوفان ذهني برويد. اگر اعضاي تيمتان بيشتر ايده هاي مطرح شده را دوست داشته باشند آنگاه شما يك جلسه بسيار مفيد و پر انرژي داشته ايد.

3– ما بايد از اين جلسه با يك ايده ناب خارج شويم.

براي طوفان فكري از نيم كره راست مغز استفاده مي شود در حالي كه در هنگام تجزيه و تحليل و ويراستاري آن نيمه چپ مغز فعال است. هرگز هردو نيمه مغز نبايد هم زمان به كار گرفته شوند. اگر به شركت كننده ها در جلسه بگوييد كه فقط بر روي يك ايده تمركز كنند مانند اين است كه ذهن هاي خلاق ان ها را به صليب كشيده باشيد. در عوض٬ پيش از شروع طوفان ذهني، جلسات بعدي را براي بررسي و انتخاب ايده هايي كه در طول جلسه توليد مي شوند٬ برنامه ريزي كنيد. به شركت كننده ها ياد آور شويد كه ايده هاي نهايي در آن جلسات بعدي آشكار مي شوند و نه در طول مدت به اشتراك گذاري آنها در جلسه اوليه. در پايان٬ فراموش نكنيد كه در طوفان فكري كميت مهم است نه كيفيت. هدف آن است كه بعد از جلسه با انبوهي از ايده ها از اتاق خارج شويد نه فقط يك ايده بسته بندي شده.

4– ما همگي مشغله داريم پس وقت ما را با حرف هاي بيهوده تلف نكنيد.

گاهي از تصورات مهمل ايده هاي نابي نتيجه مي شود كه اتفاقا بسيار مفهومي و عالي هستند. اين جمله معمولا همراه با جمله ناخوشآبند قبلي – كه در شماره ۳ مطرح شد – بيان مي شود. هر كسي كه اين جملات را بيان مي كند در واقع قصد دارد كه با افسار زدن بر ايده ها و تصورات دور از ذهن به ذخيره كردن زمان و انرژي بپردازد. با اين كار او تضمين مي كند كه در پايان جلسه با توده اي از ايده هاي سوخته و بي حاصل باقي خواهد ماند. طوفان ذهني بايد به مثابه يك پناهگاه امن براي تفريح٬ آزمايش و شماري از حرف هاي بي ربط باشد. به دليل اين كه گاهي از اين تصورات مهمل ايده هاي نابي نتيجه مي شود كه اتفاقا بسيار مفهومي و عالي هستند. پس شركت كننده هايتان را براي مطرح كردن عجيب ترين و احمقانه ترين ايده هايشان تشويق كنيد.

5– من جلسه رو با مطرح كردن ايده هاي خودم آغاز مي كنم.

گاهي مديران سعي مي كنند كه جلسه هاي طوفان فكري را با مطرح كردن يك يا چند ايده كه در ذهن خود دارند و به نظرشان عملي مي آيد شروع كنند. و در نتيجه شركت كنندگان به سادگي تحت تاثير نظر رييس شان قرار مي گيرند و سعي مي كنند ايده هايشان همسو و شبيه به ايده هاي مطرح شده توسط وي باشد. اين اتفاق باعث از دست رفتن خلاقيت هاي خودشان خواهد شد. تعدادي از شركت كنندگاه سركش نيز ايده هاي شبيه به ايده رييس شان را مطرح نمي كنند، در حالي كه ممكن است ايده هاي بسيار تحسين برانگيزي داشته باشند. روش بهتر اين است كه رييس جلسه را با مطرح كردن مشكل و يا هدف آغاز كند و براي بيان نظرات شخصي خودش تا مراحل بعدي صبر كند.

6– هر كسي در جاي خودش قرار بگيرد.

با اين كه احتمال گفته شدن اين جمله خيلي بعيد به نظر مي رسد اما گاهي به طور غير مستقيم به آن اشاره مي شود. نشستن شركت كننده ها بر روي صندلي هاي ناراحت و بي حركت ماندن آنها براي طول مدت جلسه در نهايت منجر به تلف شدن انرژي هاي مفيد آنها مي شود. به شركت كنندگان اجازه بدهيد كه در طول جلسه راه بروند يا حتي بر روي زمين بنشينند و از خودشان تحرك هايي نشان بدهند. حركت منجر به توليد انرژي مي شود و انرژي، ذهن خلاق ايجاد مي كند. يك راه پيشنهادي اين است كه وقتي در اين قبيل جلسات احساس كرديد كه شركت كنندگان در حال چرت زدن بر روي صندلي هايشان هستند و تمركز كافي براي همراهي ندارند به آنها ۵ دقيقه استراحت بدهيد و وقتي برگشتند تمام صندلي ها را از جلسه بيرون برده باشيد تا باقي آن را بر روي پاهايشان بايستند. اين كار باعث مي شود نيروي تازه اي به روال مطرح كردن ايده ها تزريق شود.

7– اين را قبلا امتحان كرده ايم.

همه ما اين جمله قاتل ايده و يا جمله هاي مشابه آن نظير “ما اين كار را به اين روش انجام نمي دهيم”٬ “مشتري هاي ما آن را دوست ندارند”٬ “اين كار بسيار هزينه بردار است”٬ “اين روش بسيار زمان گير و طولاني است”٬ “اين ايده بسيار ساده لوحانه است” و غيره را بسيار شنيده ايم. بيان كردن اين جمله ها مانند اين است كه ما گلوي ايده را محكم بگيريم و به شدت به ديوار بكوبيم. و طبيعي است كه در اين صورت ايده فورا نابود مي شود. در هنگام توليد ايده ها هيچ جايي براي نظر دهي و تصميم گيري وجود ندارد. قضاوت را براي جلسات بعدي آزمودن و ويراستاري ايده ها نگه داريد و ذهنتان را در هنگام طوفان فكري كاملا باز نگه داريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۷:۳۳ ] [ كامبيز ]

 

متاسفانه برخي مديران در برابر تشكر و قدرداني از عملكرد زيردستان خود مقاومت مي كنند و نظرشان اين است كه اين كار باعث جسور شدن يا احساس بي نيازي افراد براي كار بيشتر مي شود و اگر مجبور به انجام اين كار شوند آن را با بي ميلي انجام مي دهند در حالي كه تشويق كاركنان و ترغيب آنها به تداوم عملكرد درخشان، هنري است كه هر مديري بايد از آن برخوردار باشد.

 

شايد براي بعضي از شما كمي سخت باشد كه بهترين راه براي تشويق و تداوم عملكرد ديگران را پيدا كنيد. در اينجا 10 توصيه در مورد چگونگي و چرايي تشويق و تداوم عملكرد مطلوب و عالي توسط مديران ذكر مي شود.

1- علاوه بر نتايج درخشان به عملكرد هاي درخشان افرادتان نيز توجه كنيد

خيلي از مديران فقط به نتايج و دستاوردهاي نهايي كار توجه دارند و به فعاليت هاي در جريان و در حال انجام توجه چنداني ندارند در نتيجه فاكتور مهم تشويق كاركنان در حين انجام يك پروژه را فراموش مي كنند در حالي كه اين نوع تشويق ها تاثير مثبت بسزايي در پيشبرد هر چه بهتر و سريع تر كارها دارد. براي اين كار كافي است از كاركنانتان بپرسيد كه چه مي كنند و كار در چه مرحله اي است و پس از آن بايد تشويق شان كنيد.

article_image_one_494.jpg

2- در حضور ديگران افرادتان را تشويق كنيد

اگر مي خواهيد نهايت لذت و شادي را در چشمان فردي كه مي خواهيد از او تشويق به عمل آوريد ببينيد او را در مقابل همه همكارانش مورد تقدير قرار دهيد. در جريان مراسم قدرداني هم به هيچ وجه از گفتن جملات زيبا و دلگرم كننده كوتاهي نكنيد و تا آنجا كه مي توانيد با آب و تاب درباره موفقيت هاي او سخن بگوييد.

3- ايميل هاي تشويقي براي كاركنانتان بفرستيد

باب ديروز يك روز كاري سخت و پرچالش را پشت سر گذاشته بود و امروز صبح كه كامپيوترش را روشن كرد متوجه شد ايميلي از طرف مديريت شركت برايش ارسال شده است. او با ترس و لرز آن ايميل را باز كرد و لحظاتي بعد تمام استرس هايش برطرف شد چرا كه در آن ايميل از او به خاطر عملكردش قدرداني شده بود. آري، يك ايميل تشويق و قدرداني از كاركنان مي تواند هم آنها را از استرس و نگراني هاي كاري شان رها كند و هم نسبت به آينده اميدوارشان سازد و به آنها نشان دهد كه شما به آنها توجه داريد.

4- اول مطمئن شويد بعد تشويق كنيد

هيچ چيز بدتر از اين نيست كه كساني از ميان همكارانتان به خاطر كاري كه انجام نداده اند و نقشي در تحقق يك موفقيت نداشته اند، مورد تشويق قرار گيرند. اين كار باعث بي انگيزگي سايرين مي شود و عملكرد هاي مطلوب و نامطلوب را يكسان جلوه مي دهد. بنابراين قبل از اينكه براي تشويق افرادتان اقدام كنيد از شايسته بودن آنها اطمينان حاصل كنيد و پس از آن با جان و دل آنها را مورد تشويق قرار دهيد.

5- براي تشويق افراد موفق خسيس نباشيد
هيچ فرد لايق تشويق شدن را از قلم نيندازيد و به ياد داشته باشيد كه در هر موفقيتي كه به دست آمده است حاصل كار گروهي فوق العاده اي بوده كه انجام شده است. پس در كنار توجه به عملكردهاي فردي افراد، تلاش هاي همه اعضا در قالب تيم را نيز مورد تشويق قرار دهيد. براي اين كار جشن كوچكي بگيريد و همه اعضاي تيم را به صرف كيك و چاي دعوت كنيد.

6- كارمندانتان را شرطي نكنيد

اين درست است كه افرادتان دوست دارند مورد تشويق و قدرداني قرار بگيرند اما قرار نيست براي انجام كارهاي پيش پا افتاده اي كه جزو الزامات كار هستند (مثل سر موقع در محل كار حضور پيدا كردن) آنها را تشويق كنيد چرا كه با اين كار آنها را شرطي كرده ايد و در نتيجه آنها در قبال انجام تمام وظايف محوله شان از شما توقع تشويق كردن دارند. بنابراين مكانيزم هاي تشويقي تان را با سيستم هاي كنترلي و نظارتي تركيب كنيد.

7- عملكرد درخشان و بي نقص را براي افرادتان تعريف كنيد

تعريف دقيق و روشن مصاديق كار بي نقص و عالي براي كاركنان داراي دو مزيت است: يكي اينكه احساس مطلوب و مثبتي را در افرادي كه تشويق شده اند به وجود مي آورد و به آنها ثابت مي كند كه كارشان را به درستي انجام داده اند و از سوي ديگر بقيه افراد را نيز آگاه مي سازد كه چه كيفيتي را بايد در كارهايشان ارائه دهند تا مصداق عملكرد درخشان باشد. در واقع بسياري از كاركنان سازمان ها به اين دليل عملكرد درخشاني ندارند كه از ايده آل ها و عملكرد مطلوب اطلاع ندارند و در نتيجه تلاش هاي آنها هر چقدر هم گسترده باشد به بيراهه خواهد رفت و قدر اين تلاش ها هم دانسته نخواهد شد.

8- عملكرد هاي درخشان را با ارتقاي شغلي و واگذاري پروژه هاي بزرگ تر تشويق كنيد

هنگامي كه افرادتان يك پروژه را با موفقيت كامل انجام مي دهند در واقع توانايي هايشان را به اثبات رسانده اند پس مجبور كردن آنها به انجام تكراري همان كار يك نوع درجا زدن و ايستايي براي آن افراد محسوب مي شود. پس ضمن ارتقا دادن مقام و موقعيت شغلي اين افراد، آنها را در پروژه هاي بزرگ تري به كار گيريد و توانايي هاي آنها را به چالش بكشيد.

9- از اعضاي تيمتان بخواهيد به هم مشاوره فكري دهند

هر فردي داراي يك سري نقاط قوت و ضعف است كه با هم پوشاني و تكميل كردن و تكميل شدن در قالب تيم هاي كاري به بهبود كلي كارها منتهي مي شود. پس براي تشويق اعضاي تيمتان به درس دادن به هم و درس گرفتن از هم شما بايد محيطي را به وجود بياوريد كه در آن نقاط قوت و ضعف فردي افراد هويدا شود سپس فرصت هاي يادگيري و ياددهي در اختيار افراد قرار گيرد. اين كار به ارتقاي كميت و كيفيت روابط بين اعضاي تيم كمك شاياني خواهد كرد.

10- به كارها و موفقيت هاي بزرگ ساير بخش هاي سازمان هم توجه كنيد

اينكه عملكرد مطلوب شما از سوي مديران ساير بخش هاي سازمان نيز مورد توجه و تمجيد قرار گيرد بسيار هيجان آور و ارزشمند است. تمام بخش هاي يك سازمان يا شركت به هم پيوسته و وابسته هستند و موفقيت ها و نيروهاي زبده هر كدام از آنها مي تواند در خدمت ساير بخش ها باشد. پس كاركنان ساير بخش ها را نيز تشويق كنيد شايد روزي به بخش شما منتقل شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۶:۴۱ ] [ كامبيز ]

طراحي سايت آزمايشگاهي در گروه طراحي سايت پزشكي و مراكز طبي، پاتوبيولوژي، آزمايشگاه ژنتيك، آزمايش تشخيص طبي، همولوژي و همچنين طراحي سايت آزمايشگاه براي اهداف غير پزشكي مانند: طراحي سايت آزمايشگاهي بخش آزمايشگاه‌هاي صنايع غذايي، پتروشيمي و يا كارخانجات صنعتي ديگر نيز اجرا و انجام مي گيرد.

قبل از هر چيز توجه به اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در دنياي مدرن امروزي نياز به تخصص هاي حرفه اي دارد. فكر كنم اگر پيش از هر چيز ابتدا شاخصه هاي طراحي سايت حرفه اي و طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت خود خواهيد كرد.

ضرورت و اهميت طراحي سايت آزمايشگاه

وب سايت هاي آزمايشگاهي سبب كاهش ازدحام فيزيكي در آزمايشگاه شده و از سوالات رايج تلفني مي كاهد.

طراحي سايت آزمايشگاه يكي از بهترين راه هاي اطلاع رساني مي باشد كه مي توان به سادگي خدمات و امكانات وهمچنين فعاليت هاي انجام يافته در آزمايشگاه را به بيماران و متخصصان مورد نظر معرفي كرد، همچنين جهت ارائه اطلاعات، ارسال مدارك و نتايج آزمايش بيماران ديگر نيازي به چاپ و ارسال نتايج آزمايش بر روي كاغذ كه هزينه بر است وجود ندارد.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

طراحي سايت آزمايشگاهآزمايشگاهي كه از وب سايت اختصاصي و كارآمدي برخوردار است اعتبارش نزد كاربران بيشتر شده و نشانگر همگام بودن آن با تكنولوژي و دانش روز جهان مي باشد.

لازم به ذكر است با داشتن اين طراحي سايت آزمايشگاهي، مراجعان شما و پزشكان معالج مي توانند سريعا به نتايج آزمايشات خود دسترسي داشته باشند بدون اينكه زمان وهزينه اي تلف گردد. مخصوصا اين سهولت دسترسي براي مراجعه كننده اي كه مجبور است مسافت طولاني را طي كند بسيار مفيد بوده و همچنين گفتني  است دسترسي به اينگونه وب سايت از تجمع مراجعه كنندگان بصورت حضوري در مراكز تشخيص طبي بطور چشمگيري مي كاهد. سايت آزمايشگاه مي تواند يك سايت تخصصي باشد يا در دل يك سايت مختص به بيمارستان ( طراحي سايت بيمارستان) قرار گرفته باشد.

سرويس ها و امكانات وب سايت آزمايشگاه

امكانات طراحي سايت آزمايشگاه ها بر اساس نوع خدماتي كه به مراجعان ارايه مي دهند مي تواند متفاوت و متنوع از يكديگر باشد ولي بطور كلي سرويس هاي وب سايت آزمايشگاهي بشرح ذيل است:

1 –  طراحي صفحه معرفي آزمايشگاه

تاريخچه تاسيس و سوابق و گستره ي فعاليت هاي آزمايشگاه، خلاصه اي از امكانات و تجهيزات موجود و نيز معرفي متخصصان و كارشناساني  كه در آزمايشگاه مشغول به فعاليت مي باشند در اين صفحه درج مي گردد.

2 – ايجاد بانك تست هاي آزمايشگاهي

ايجاد بانك اطلاعاتي و ليست تست هاي آزمايشگاهي به تفكيك نوع بيماري همينطور به تفكيك حروف الفبا با امكان جستجو تست بر اساس كد و يا نام آزمايش در اين بخش ارايه مي گردد.

3- طراحي صفحه بخش هاي آزمايشگاه

فعاليت واحدهاي مختلف آزمايشگاه مانند:  بيوشيمي و الكتروفورز، هماتولوژي، فلوسايتومتري، تجزيه ادرار و انگل شناسي، نمونه برداري، سرولوژي و … در اين قسمت به همراه عكس دستگاه ها و تجهيزات مربوطه توضيح داده مي شود.

4 – موسسات طرف قرار داد

موسسات بيمه اي و همچنين سازمان هاي طرف قرارداد با آزمايشگاه در اين بخش ذكر مي شود.

5 – طراحي فرم نظر سنجي

فرم هاي نظرسنجي آنلاين جهت كسب نظرات و انتقادات بيماران، پزشكان و آزمايشگاه هاي همكار با قابليت تعريف سوالات و گزينه هاي نامحدود.

6 – صفحه اخبار و مقالات

اطلاع رساني خدمات و تست هاي جديد، رويدادهاي آزمايشگاه ، ارايه مقالات علمي و يافته هاي جديد در حوزه آزمايشگاهي از امكانات اين صفحه مي باشد.

7 – طراحي صفحه تماس با ما

آدرس و تلفن هاي آزمايشگاه و همچنين فرم تماس در اين صفحه جاگزاري مي شود.

8 – طراحي سيستم نوبت دهي آنلاين

بيماران مي توانند با تعيين قبلي وقت و دريافت شماره از طريق اين سيستم در هنگام مراجعه به پذيرش آزمايشگاه با سرعت بيشتري خدمات را دريافت كنند.

9 – جواب دهي آنلاين گروهي

جوابدهي آنلاين آزمايشگاه هاي همكار، جوابدهي آنلاين طب كار، جوابدهي آنلاين پزشكان  از آيتم هاي اين بخش مي باشد.

 

طراحي وب ازمايشگاهي و ازمايشگاه

10 – اعلام آماده بودن نتيجه آزمايش

آماده بودن جواب آزمايش به بيمار از طريق پنل ارسال پيامك موجود بر روي سايت و يا از طريق ايميل به بيمار  اطلاع داده مي شود.

11 – سيستم آنلاين نتايج آزمايش

بيمار و همچنين پزشك معالج يا آزمايشگاه همكار با دانستن شماره قبض يا شماره اشتراك  مي توانند وارد اين سيستم شوند و به نتايج آزمايشات بصورت ۲۴ ساعته با بررسي عدم كامل بودن جواب و يا تاييديه مسئول فني دسترسي پيدا كنند.

12 – طراحي تالار گفتگو

ايجاد تالارهاي گفتگو براي مكاتبات آزمايشگاه هاي همكار و ارتباط بيماران با آزمايشگاه و طرح سوالات پيش آمده از قابليت هاي اين آيتم است.

13 – طراحي صفحه راهنما

اين صفحه جهت راهنماي بيماران از جمله : شرايط قبل از آزمايش، زمان و ساعات مناسب براي تست هاي مختلف، راهنماي آزمايشات كودكان، راهنماي بررسي سلامت، راهنمايي ناشتايي جهت آزمايش و … در نظر گرفته شده است.

 

برتري هاي پيام آوا براي طراحي سايت آزمايشگاه

 

پيام آوا با طراحي ظاهري اختصاصي و كاربر پسند وب سايت، جذاب و مُدرن با ساختار حرفه اي بر اساس محيط فيزيكي و رنگ سازماني آزمايشگاه و همچنين درج كامل خدمات و اطلاعات آزمايشگاه  در وب سايت و آموزش كامل پنل مديريت، وب سايت كارآمد و حرفه اي را پياده سازي نموده و سرعت بالاي لود و بالا آمدن صفحات سايت بمنظور عدم انتظار كشيدن كاربران و يا بيماران، سهولت و راحتي در استفاده از امكانات وبسايت از جمله دريافت جواب آزمايش براي مراجعان از برتري هاي پيام آوا در ساخت و طراحي وب سايت هاي آزمايشگاهي محسوب مي گردد.

از سوي ديگر پياده سازي و اجراي پنل مديريت به زبان فارسي و با كاربردي آسان براي مدير سايت به منظور بروزرساني و  افزودن محتوا و محصولات جديد به سايت،  طراحي واكنشگرا و ريسپانسيو و بكار گيري تكنولوژي هاي مانند لاراول در طراحي سايت حرفه اي توسط پيام آوا انجام گرديه و ارايه خدمات سئو و بهينه سازي سايت آشپزخانه براي موتورهاي جستجو از ديگر سرويس هاي پيام آوا است.

پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك تبليغات گوگل را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد. فروشنگان و توليدكنندگان محترم فعال در زمينه آجيل و خشكبار مي توانند جهت مشاوره و كسب اطلاعات تكميلي با ما تماس بگيرند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۵:۵۸ ] [ كامبيز ]

[vc_row][vc_column][vc_column_text]سفر و مسافرت از گذشته تاكنون يكي از علاقمندي هاي بشر بوده است. طراحي سايت هتل و هتلداري و مجموعه هاي وابسته مانند طراحي سايت آژانس مسافرتي، طراحي سايت گردشگري ، طراحي سايت تور ، طراحي سايت آژانس هواپيمايي در ارايه خدمات آنلاين به مسافران؛ ارايه خدمات اقامتي و خريد؛ راهنمايي و معرفي جاذبه ها و امكان ديدني نقش چشمگيري دارد. افراد چه در روزهاي تعطيل و مناسبتي و چه در ايام بيكاري و اوقات فراغت خود به همراه دوستان و يا خانواده و فاميل قصد مسافرت مي نمايند و حتي قبل از سفر به دنبال مكان اقامت در شهر مقصد و يا هتل مي گردند تا سفر خود را با اطمينان خاطر بيشتري آغاز و سپري نمايند. بنابراين شما بعنوان يك مدير هتل مي توانيد با داشتن وب سايتي اختصاصي براي مجموعه خود، كاربراني را كه در بستر اينترنت به دنبال محل اسكان خوب و مناسبي مي گردند بسوي خود جذب كنيد .

قبل از هر چيز توجه اقدام به طراحي سايت خود خواهيد كرد. به اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در عصر مدرن نياز به تخصص هاي حرفه اي دارد. فكر كنم اگر اول شاخصه هاي طراحي سايت حرفه اي و طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت خود مي كنيد.

گردشگري و توريسم، صنعت هتلداري و طراحي سايت هتل

پيشينه توريسم و گردشگري به قدمت فعاليت هاي تاريخ بشريت بوده و طي زمان هاي مختلف شكل هاي آن عوض شده و امروزه بصورت مُدوّن و سازمان يافته شكل گرفته است و بخش اعظمي از چرخه اقتصاد كشورهاي توريسم پذير را تشكيل مي دهد به گونه اي كه در مجموع، گردش مالي صنعت توريسم در جهان ساليانه بيشتر از هزار ميليارد دلار است و همچنين به ازاي هر 1 نفر توريست 5 فرصت شغلي ايجاد مي گردد.

كشور ما نيز بدليل داشتن منابع طبيعي و مناطق طبيعي گردشگري و اماكن باستاني و تاريخي ديدني يكي از كشورهاي مقصد توريست ها محسوب شده و رتبه پنجم را در جهان از اين لحاظ به خود اختصاص داده است. در كنار پديده توريسم ، مشاغل و مجموعه هاي مختلفي نيز شكل گرفته اند كه به ارايه خدمات به مسافران داخلي و خارجي و گردشگران مي پردازند.

طراحي سايت حرفه اي هتلدر صنعت هتلداري كه اين روزها به علم مستقلي تبديل شده و در دانشگاه ها (طراحي سايت دانشگاهي)  نيز تدريس مي شود، وجود وب سايت هتلداري يكي از فاكتورهاي بارز جذب مسافران مختلف و اعتماد آنها به شمار مي رود. امروزه بيشتر هتل هاي معروف جهان داراي وب سايت مختص به خود هستند و انواع امكانات را از طريق آن به آحاد مردم  اطلاع رساني مي نمايند. وجود وب سايت براي يك هتل در مراحل ابتدايي باعث افزايش پرستيژ كاري خواهد شد.ولي اين تمام انتظاري نيست كه مي توان از وب سايت هاي هتلداري داشت و وب سايت هاي هتل علاوه بر افزايش پرستيژ كاري و جلب اعتماد افراد در صورت طراحي حرفه اي و منحصر بفرد مي توانند منافع بيشتري را براي هتلداران داشته باشند كه خدمات آنلاين يكي از آنهاست. گاهي شما هتل به معناي مدرن آن نداريد اما تعدادي ويلا براي اجاره داريد كه مي توانيد از اين مزيت براي گردشگري استفاده كنيد. طراحي سايت ويلا را نگاه كنيد و براي اجاره دادن ويلاهاي خود حرفه اي عمل كنيد.

 

طراحي سايت هتل و پرداخت آنلاين

امكان رزرو اتاق براي مسافرين به صورت آنلاين در بستر طراحي سايت هتل مي بايست امكان پذير باشد و امكان پرداخت آنلاين لحاظ نمودن موارد امنيتي در بستر طراحي سايت هتل مي بايست انجام گيرد.

طراحي سايت چندزبانه براي هتل

در طراحي سايت هتل بايد اين احتمال را دهيم كه كاربران سايت، از كشورهاي خارجي باشند فلذا درج اطلاعات مي باست به زبان قابل درك بر اي آنها باشد بدين وسط طراحي سايت چندزبانه براي هتل امري ضروري تلقي مي شود.

طراحي سايت هتل و اماكن اقامتي

يكي از بخش هاي مهمي كه باعث موفقيت در هر كسب و كاري است بازاريابي مي باشد. هتل ها و اماكن تفريحي نيز از آن دسته از مشاغلي هستند كه اگر نتوانند به خوبي از اصول بازاريابي براي جذب مشتري هاي بيشتر بهره مند شوند قادر به سود دهي هاي بالا و كسب درآمد نخواهند بود.

نكات قابل توجه و ضروري در طراحي سايت هتل

  • قرار دادن تصاوير مختلف با كيفيت بالا كه بتواند راهنماي خوبي براي مسافرين باشد.
    • بهتر است خدمات كلي و جانبي هتل و مزاياي استفاده از هتل براي مسافران شرح داده شود.
    • ايجاد ارتباط دوطرفه با مسافران قديمي و جديد بايد به خوبي برقرار شود.
    • داشتن طراحي گرافيك جذاب و زيبا به طوري كه مشتريان در نگاه اول تحت تاثير قرار گيرند.
    • بهتر است طراحي سايت هتل به صورت دوزبانه و چند زبانه اجرا شود.
    • بهتر است تورهاي گردشگري محلي و تورهاي مسافرتي با هدف جذب مسافران بيشتر ارائه شود.

تبليغات در طراحي سايت هتل ها

[/vc_column_text][vc_mesغير مجاز مي باشدe mesغير مجاز مي باشدe_box_style="3d" mesغير مجاز مي باشدe_box_color="green" icon_fontawesome="fa fa-star"]

وب سايت هتل بستر مناسبي براي معرفي و تبليغات مشاغل مرتبط با سفر و مسافرت است. بطور مثال آّژانس هاي مسافرتي، تورها، مراكز خريد، فروشندگان سوغاتي و صنايع دستي و رستوران دارها (طراحي سايت رستوران)  مي توانند در داخل وب سايت هتل و گردشگري شما اقدام به دادن تبليغات نمايند. زيرا صاحبان اينگونه مشاغل به دنبال اين هستند كه از تعداد بازديدكنندگان بالاي سايت شما استفاده نمايند و كسب و كار خود را رونق دهند. پس بنابراين براي اين دسته از افراد هم جاهاي مختلف تبليغات و معرفي كسب و كارشان در وب سايت قرار داده شده تا شما بعنوان صاحب سايت هتل و گردشگري كسب درآمد نماييد و هم آنها بتوانند خود را سريع تر و راحت تر به بازار هدف خود معرفي نمايند.

[/vc_mesغير مجاز مي باشدe][vc_column_text]

سرويس ها و آيتم هاي طراحي سايت هتل

  •  صفحه معرفي هتل

معرفي هتل در اين بخش با ذكر سابقه فعاليت هتل، ذكر افتخارات هتل و همچنين درجه و ستاره هتل، گواهينامه هاي داخلي و خارجي و ايزوهاي كسب شده، معرفي مديران و پرسنل هتل از موارد مطرح در اين بخش مي باشد.

  •  طراحي صفحه تماس

آدرس فيزيكي هتل و  تلفن هاي تماس در اين صفحه ذكر مي گردد.

  •  طراحي بخش امكانات هتل و دسته بندي خدمات

در اين قسمت امكانات رفاهي و خدمات هتل براي بازديدكنندگان و مسافران بطور مفصل برشمرده شده و ويژگي ها نسبت به ساير هتل ها توضيح داده مي شود. بر اساس درجه و ستاره هتل، در مورد هر كدام از موارد ذيل مي توان شرح جامعي ارايه داد : سالن ها و تالار، تعداد اتاق ها و تخت ها، سيستم هاي صوتي و تصويري موجود، مبلمان، رستوران، خدمات ويژه و تشريفات، سيستم سرمايشي و گرمايشي، ملزومات رفاهي و استراحت، سرويس بهداشتي و حمام، خدمات مربوط به معلولان، آرايشگاه، بوفه، استخر، سونا و جكوزي، راهنماي و مترجم، خدمات خشكشويي، سلف سرويس و كافي شاپ.

  •  طراحي سيستم رزرواسيون آنلاين

مهمترين سرويس در طراحي سايت هتل ها، سيستم  رزرواسيون آنلاين  مي باشد. چرا كه مراجعه كنندگان به سايت بايد بتوانند بصورت سهل و راحت بصورت آنلاين با پرداخت مبلغ تعيين شده، از طريق درگاه هاي بانكي نسبت به رزرو اتاق در هتل مورد نظر اقدام كنند. در اين سيستم رزرو روزانه و دوره اي انجام شده، اتاق ها بر اساس ظرفيت و يا تعداد تخت و امكانات آنها و تاريخ بندي اتاق هاي پُر و خالي  نمايش داده شده و مسافر بر اساس سليقه و علاقمندي خود مي تواند اتاق مورد نظر و همچنين تعداد روزهاي اقامت در هتل را انتخاب تمايد و سپس مجموع هزينه براي وي به نمايش در  مي آيد كه از طريق درگاه الكترونيك وب سايت قابل پرداخت مي باشد.

طراحي سايت هتل و گردشگري

  • طراحي گالري تصاوير

در قسمت گالري، تصاوير جذاب و زيبا از نماي بيروني و بخش هاي داخلي و دكوراسيون هتل قرار مي گيرد.

  • طراحي بخش تور مجازي

جهت بازديد مجازي از امكانات و تجهيزات و بخش هاي مختلف هتل مانند رستوران ، سالن ها ، تالار و ...

  • طراحي نمودار هواشناسي

براي نمايش آنلاين و لحظه اي شرايط جوي و آب و هوايي شهر

  •  طراحي صفحه جاذبه هاي گردشگري و ديدني

اين بخش از طراحي سايت هتل به معرفي نقاط سياحتي و ديدني و تفريحي يا زيارتي شهر يا منطقه، مراكز خريد، سوغاتي ها و ... بهمراه نمايش دقيق آن مكان ها و با اطلاعات جامع و كافي آنها مي باشد. و مي توان آنها را روي نقشه منطقه يا شهر بصورت برجسته تر نمايش داد. هر يك از مكان هاي مورد معرفي به همراه گالري تصاوير بسيار جالب و جذاب مي تواند كاربر را براي ساعت هاي بسيار زياد در سايت شما نگه دارد. مي توان دقيقا مسافت تا مقصد مورد نظر چه بصورت پياده و چه با وسايل حمل و نقل را به كاربران سايت نشان داد تا بهترين تصميم گيري و مديريت زمان را براي سفر خود داشته باشند. در نهايت تمامي اينها باعث خواهد شد مشتريان واقعي هتل و اماكن اقامتي شما از سايت هتل شما براي ديدن بهترين مكان ها يا خريد استفاده نمايند و آن را هم به ديگر دوستان خود معرفي كنند. همچنين قرار دادن ويدئويي كوتاه از مناطق طبيعي، تاريخي و گردشگري مي تواند براي مخاطبان جذاب باشد.

پكيج ويژه براي ايام خاص سال مانند عيد نوروز جهت انتخاب هدفمندتر مسافران

  • نقشه شهر يا منطقه

قرار دادن نقشه شهر كه بطور واضحي خيابان هاي اصلي، مراكز خريد و بازاهاي مهم، اماكن باستاني و تاريخي، پارك ها و ... را نمايش دهد راهنماي مفيدي براي مسافران است.

  •  طراحي صفحه انتقادات و پيشنهادات

به منظور اطلاع مدير هتل از انتقادات و پيشنهادات و نظرات و ميزان رضايتمندي مسافراني كه در هتل اقامت نموده اند، اين بخش در نظر گرفته شده است.

  • طراحي صفحه تعرفه خدمات هتل

طراحي صفحه پيشنهادهاي ويژه در روزهاي خاص مانند تعطيلات تابستاني بر اساس نياز

قابليت اتصال وب سايت به شبكه هاي اجتماعي نظير تلگرام، فيسبوك، توئيتر، گوگل پلاس و ...

طراحي صفحه پيوندها براي اتصال به وب سايت هاي مورد نياز مسافران مثلا وب سايت هاي فروش آنلاين بليط، رزو بليط هواپيما و ...

ساخت سايت هتلداري و هتل

مطمئن باشيد كاربران تنها به دنبال وب سايت هايي هستند كه اطلاعات مورد نظرشان را به آنها بدهند و در غير اينصورت وب سايت شما را ترك نموده و وب سايت ديگري را براي اين كار انتخاب مي نمايند.

نمونه هايي از طراحي هاي بسيار موفق طراحي سايت هتل در دنيا

بسياري از طراحان حرفه اي براي طراحي يك وبسايت عالي از فلش براي ايجاد افكت هاي خوب استفاده مي كنند. البته در برخي از صفحاتي كه به اين شيوه طراحي مي شود مشكل لودينگ ايجاد مي شود و اين موضوع اصلا براي سئو و بهينه سازي سايت مناسب نيست. حال شما بايد ميان تاثير سرعت سايت بر موتورهاي جست و جو و تاثير گذاري سايت بر مخاطبان نهايي با طراحي هاي گرافيكي سنگين يك تعادل حرفه اي برقرار كنيد. شايد در آينده شما با چنين مشكلي مواجه نشويد و نكنولوژي هاي طراحي جديد بتواند اين موضوع را براي شما حل كنند. اما در حال حاضر بايد ميان اين دو موضوع يك تعادل حرفه اي براي بهتر ديده شدن ايجاد كنيد.
براي رسيدن به چنين سطح از فعاليت هاي اينترنتي طراحان بايد مداوم در حال كار كردن باشند و نمونه هاي مختلف از سراسر جهان را هر روز مرور كنند. حال به سايت هاي زير توجه كنيد كه طراحان وب سايت هاي اين هتل ها كارهايي بسيار عالي و پر مفهوم انجام داده اند.

 

http://www.beverlyhillshotel.com/

طراحي سايت هتل beverlyhillshotelطراحي سايت هتل beverlyhillshotel

اين سايت نيز مانند مثال هاي بالاست. يك هتل و يك طراحي امريكايي بسيار حرفه اي با عكس هاي بسيار حرفه اي تر. در هر دو وب سايت در كنار و سمت راست تصوير مي توانيد محل ديگر هتل هاي مجموعه را ببينيد.
http://www.wynnlasvegas.com/

استفاده از رنگ هاي ساده و ساختار شفاف با كمي حالت مجلل شكلي عالي به وب سايت وين داده است. سيستم رزرواسيون آنلاين بسيار عالي در كنار تصيوير بسيار بزرگ هتل ديده مي شود.طراحي به گونه اي است كه اين سيستم و پس زمينه در تمام صفحات ديد بسيار خوبي دارند.
http://www.summithotels.com

نمونه اي از راهنمايي بسيار  فشرده كاربران اما كارساز. برنامه نويسي سيستم هاي مختلف آن ها بسيار عالي بوده است.
http://www.ariahotel.net/

طراحي سايت هتل ariahotelطراحي سايت هتل ariahotel

اين طراحي شايد آنقدر قوي نباشد اما اگر به فكر چيزي بسيار ساده هستيد اين يكي بسيار عالي است.
http://www.hollmann-beletage.at/

طراحي سايت هتل ariahotelطراحي سايت هتل ariahotel

باز هم نمونه اي از رنگ هاي زنده و ظاهري مدرن.  نحوه گشت زدن در وب سايت باعث ايجاد جو خاص شده است و استفاده از HTML 5  در وب سايت بسيار جالب توجه است.
http://www.epichotel.com

طراحي سايت هتل ariahotelطراحي سايت هتل ariahotel

ظاهري زيبا با رنگ خاكستري و لي اوتي بسيار زيبا و تميز. هتلي در يك شهر پر جمعيت.
http://www.sacher.com/

طراحي سايت هتل ديگريطراحي سايت هتل

تصوير واقعا شبيه قنادي بوده و حس اقامت در مكاني با غذاهاي عالي را ارائه مي كند. يكي از عالي ترين طراحي هاي صفحه اول از نظر طراحان مدرن وبسايت به حساب مي آيد.

طراحي سايت هتل به صورت كاملا حرفه اي توسط پيام آوا

  • امكان رزرو آنلاين و هماهنگي تمامي امور مربوط به اين فرايند مي تواند يكي از جذاب ترين و كاربردي ترين قسمت هاي طراحي سايت حرفه اي هتل باشد و پيام آوا به شما اين اطمينان را مي دهد كه با تجربه و دانش فني خود، برنامه نويسي سيستم رزرو آنلاين را بدون نقص انجام داده و بر روي وب سايت هتلداري اجرا و پياده سازي نمايد. با وجود اين سرويس، مسافران مي توانند بدون جابجايي، اقدام به رزرو آنلاين بليط و هتل شما نمايند و مبلغ مورد نظر را بصورت آنلاين به حساب شما واريز كنند. در طراحي اين سسيستم اتاق هاي پُر و خالي، تعداد تخت هاي هر كدام از اتاق ها، امكانات رفاهي نظير مبلمان، سيستم هاي صوتي و تصويري و سرمايشي و گرمايشي و ... بطور كامل نمايش داده مي شود.
  • صفحات وب سايت هتل هاي طراحي شده توسط پيام آوا داراي سرعت بارگذاري بالا مي باشد تا حوصله كاربر سر نرفته و سايت را ترك ننمايد.
  • همچنين پيام آوا با ارايه محتواي جذاب بهمراه عكس و ويدئو از امكان تفريحي و نقاط ديدني بر جذابيت و كاربرد سايت هتل افزوده و با ارايه اطلاعات از امكانات و خدمات هتل موجب كارآيي بيشتر اينگونه سايت ها مي گردد.
  • چند زبانه بودن وب سايت هتل يكي از مواردي است كه پيام آوا قادر به پياده سازي آن بوده تا گردشگران و مسافران خارجي نيز بتوانند براحتي با وب سايت شما ارتباط برقرار نمايد.

[/vc_column_text][vc_mesغير مجاز مي باشدe mesغير مجاز مي باشدe_box_color="danger" icon_fontawesome="fa fa-check"]علاوه بر موارد فوق، نكته مهم سئو سايت است. وب سايت هتل به اصطلاح بايد توي چشم باشد و هميشه در دسترس عموم. جهت افزايش رتبه و جايگاه وب سايت هتل شما در موتورهاي جستجو پيام آوا با پياده سازي  سئوبر اساس آخرين الگوريتم هاي گوگل، موجب ورودي زياد بازديدكنندگان به وب سايت شما شده در نتيجه آنها هتل شما را بعنوان محل اسكان خود در نظر گرفته يا رزرو خواهند كرد.

پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك تبليغات گوگل را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.

[/vc_mesغير مجاز مي باشدe][vc_WidgetBox iconfa="fa-home" wtitle="درخواست مشاوره طراحي سايت هتل" formid="2"][/vc_column][/vc_row]


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۵۲ ] [ كامبيز ]

 

پشت وانت نيسان آبي رنگي با خطي خوش اين بيت نوشته شده بود. نيش دوست از نيش عقرب بدتر است... پس بزن عقرب كه دردش كمتر است. همان نيسان هاي آبي رنگي كه متقاضيانش معتقدند كه رنگ آبي آن از رنگ هاي ديگر آن قدرتمندتر است و عملا رنگ هاي ديگر آن با شرايط موتوري و بدنه يكسان در بازار با استقبال و موفقيت روبه رو نبوده است و سهم بازارشان در مقايسه با رنگ آبي بسيار كمتر است كه اين پديده براي برخي ديگر از كالاها هم وجود دارد كه خود نيازمند تحليل بيشتر و يك ستون جداگانه دارد.

 

هيچ مي دانيد كه تبليغ تنها تبليغ تلويزيوني نيست و اصولا هرگونه ابلاغ پيامي كه از رسانه اي به سوي مخاطبي فرستاده شود تبليغ به حساب مي آيد و تبليغ به قول كاتلر آميخته اي دارد كه به آن آميخته تبليغات مي گويند. در سال هاي اخير گفتاري به گفته هاي تبليغات اضافه شده كه البته به نظر نويسنده، مطلب تازه اي نيست، اما به دليل ساختاربندي انجام گرفته براي آن مي تواند استفاده از آن براي شركت ها مفيد و كارساز باشد. واژه ترانزيت در معناي عام آن براساس فرهنگ معين عبارت از: جابه جايي مسافر و كالا بين مبدا و مقصد كه مستلزم عبور از كشور ثالث باشد. حال وقتي كلمه تبليغات را به آن اضافه مي كنيم مي شود رسانه تبليغاتي كه در حركت است و جابه جا مي شود و در همين حين آگاهي رساني نيز مي كند.

نمونه هاي قديمي آن در ايران اتوبوس هاي شركت واحد خودمان است كه از قديم روي آن تبليغات چاپ مي شد و گاه مربوط به امور اقتصادي يا فرهنگي بود، مانند آگهي هايي كه مي گفت ارائه بليت نشان دهنده شخصيت شماست يا كاميون ها و وسايل سنگين حمل ونقل است كه روي آن نام كارخانه سازنده يا شركت حمل ونقل كننده چاپ مي شود، اما در اين باره نوآوري هاي ديگري نيز مي توان انجام داد مانند اينكه با درست كردن فضاهاي مناسب و متناسب كالا را در حين حركت به نمايش درآورد.

article_image_one_642.jpg

چرا روش هاي تازه اي را بايد جست وجو كرد

وقتي از كاتلر در كتاب «و چنين گفت كاتلر» مي پرسند شركت ها چگونه مي توانند به صورت موثر به انبوه مخاطبان دست پيدا كنند؟ او پاسخ مي دهد،افراد فعال در تبليغات ديگر روزهاي طلايي رسيدن به انبوه مخاطبان از راه نشريات و تلويزيون را نخواهند ديد و بازاريابي تركيبي از هنر، علم و مهارت است. حال سه راه حل وجود دارد؛ ادامه راه قبلي يا تبليغ در مراسم جهاني نظير المپيك براي رسيدن به انبوه مخاطبان يا شناخت درست مشتريان و تامين نظر آنها (البته به شكل مطلق نمي توان هيچ يك از راه ها را رد كرد، اما در هر حال عقلانيت و خردمندي توصيه مي شود).

او در ادامه مي گويد: دوران ريخت و پاش هاي تبليغات تلويزيوني به سرعت در حال سپري شدن است، من به شركت ها پيشنهاد مي كنم تا بودجه تبليغات انبوه تلويزيوني را كم كنند، تعداد بينندگان تلويزيون در حال كاهش است. بسياري از بينندگان تبليغات را نگاه نمي كنند طول مدت هر تبليغ هم آنقدر كوتاه شده كه پيام به خوبي منتقل نمي شود. فروش انبوه در كشوري كه تعداد كانال هاي راديو تلويزيوني و نشريات محدود باشد موثر خواهد بود، اما در كشوري كه صدها كانال راديو تلويزيوني و هزاران نشريه وجود دارد رسيدن به انبوه مخاطبان بسيار پرهزينه و دشوار است و به قولي دست يافتن به 10 ثانيه از توجه افراد روز به روز سخت تر مي شود و بزرگ ترين اشتباه در بازارداني (ماركتينگ) اين است كه بخواهيد براي همه كس همه چيز باشيد. امروزه به جاي انجام دادوستدهاي يك باره بايد به دنبال ايجاد و گسترش روابط درازمدت و رضايت بخش با مشتريان بود. زيرا محصولات مي آيند و مي روند اما آنچه مي ماند روابط با مشتريان است و شما مي توانيد در بيشتر جاها متمايز باشيد اما نمي توانيد در همه جا با يك ايده واحد متمايز باشيد.

چه كساني بايد از تبليغات ترانزيتي استفاده كنند؟

دل دنيسون معتقد است كه شركت هاي خدماتي يا خرده فروش ها كه مخاطبان مورد نظرشان در يك ناحيه شهري تمركز يافته اند براي اين كار مناسبند.

مزاياي تبليغات ترانزيتي

  1. تبليغات ترانزيتي داراي قدرت ارتباط سازي خوبي هستند.
  2. مدت زمان نمايش آن 16 تا 18 ساعت در روز است.
  3. در مسيرهاي خاص مخاطبان خوبي را پوشش مي دهد.

نواقص تبليغات ترانزيتي

  1. مخاطب تنها چند ثانيه فرصت درك مفهوم را دارد.
  2. به سرعت در برابر باد و باران و تصادفات از بين مي روند.
  3. به درد هر بازاري نمي خورند.

نكات مورد توجه در مديريت تبليغاتي ترانزيتي

  1. شناخت مشتري يا بازار هدف.
  2. انتخاب پيام مناسب شامل نام شركت يا محصول و شماره تلفن مناسب.
  3. سادگي و يكپارچگي در اجرا.
  4. اندازه گيري نتيجه و اصلاح به موقع .
  5. راستگويي- راستگويي و راستگويي.

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي  يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي  را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند  است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند.  درب شيشه اي اتوماتيك   در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و  قيمت كركره برقي  و پرده برقي  را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع  جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

همچنين مي توانيد براي آگاهي از قيمت هاي راهبند ستوني و راهبند بازويي با كارشناسان شركت قائم الكترونيك تماس بگيريد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۰۰ ] [ كامبيز ]


 

در اقدامي درست هر كسي ممكن است، شغل مناسبي براي خود پيدا كند اما هميشه تصويري از يك شغل رؤيايي در سر داشته باشد كه هميشه چشمش به دنبال آن بوده است. شايد هنوز براي به دست آوردن آن آمادگي كامل نداشته ايد. شايد هم هدفتان اين بوده كه اين شغل را به دست بگيريد، تا سر فرصت شغلي كه هميشه مي خواسته ايد را به دست بياوريد. اما پيش از آنكه به جستجوي خود ادامه دهيد، از خودتان بپرسيد آيا شغل فعلي تان قابليت تغيير و تحول را دارد يا خير. شايد بتوانيد با اندكي تلاش، شغل فعلي تان را به شغل رؤيايي تان بدل كنيد.

 

شارليز هرست، استاديار رشته ي مديريت كالج كسب و كار مندوزا، اعتقاد دارد مردم اغلب اوقات ميزان كنترلي كه روي شغل خود دارند را دست كم مي گيرند. او در اين باره مي گويد: «پژوهش ها نشان داده اند نگاهي متفاوت به كار، بازتعريف وظايف شخص در قالبي تازه، و يا تغيير نحوه ي تعامل با ديگران، همه و همه كارهايي هستند كه افراد از طريق آنها مي توانند معناي تازه اي از دل شغل خود بيرون بكشند».

شغل رؤيايي شغلي است كه شما را راضي كند و نقاط قوتتان را به نحو احسن به كار بگيرد. اگر در حوزه اي فعال هستيد كه از آن لذت مي بريد، اما هنوز شغلي كه مي خواهيد را در آن حوزه به دست نياورده ايد، انجام هفت كار زير به شما كمك مي كند شغل فعلي تان را به شغلي كه هميشه مي خواسته ايد بدل كنيد.

1- ايده پرور باشيد

پيشنهاد هرست اين است كه مسئوليت هاي خود را با ارائه ي پيشنهاد هاي خلاق و سازنده به بالادستي هاي خود دستخوش تغيير و تحول كنيد. او در اين باره مي گويد: «اگر ايده هاي شما به كار گرفته شوند، شايد بتوانيد در اجراي آنها نيز مشاركت داشته باشيد». ديويد نور، مديرعامل شركت مشاوره ي استراتژي نور گروپ توصيه مي كند فرا تر از نقش و حوزه ي مسئوليت هاي خود فكر كنيد تا بتوانيد از نياز هاي بعدي تيم يا شركتتان پيش بيني بهتري داشته باشيد. او مي گويد: «آيا مهارت ها، دانش، يا رفتار مورد نياز را در خود داريد؟ اگر خير، به اين فكر كنيد كه چگونه مي توانيد به سرعت آنها را كسب كنيد و به كار بگيريد».

2- كارهايي خارج از بازه ي هميشگي خود انجام دهيد

نور توصيه مي كند كاري كنيد مديرتان در كنار نقش فعلي تان، شما را در نقشي كه دوست داريد نيز ببيند. او مي گويد «براي پروژه هاي بزرگ و طرح هاي مهم داوطلب شويد و به دنبال راه هايي بگرديد كه بتوانيد فرا تر از تعريف شغلتان تأثيرگذار باشيد».

3- روابط خود را توسعه دهيد

نور توصيه مي كند با برقراري روابط قدرتمند با تصميم گيران، كاري كنيد هر كسي براي امور مختلف به شما مراجعه كند. اطمينان حاصل كنيد ديگران مي توانند اولويت هاي مورد نظر شما براي مسئوليت هاي تازه را تشخيص دهند. او ادامه مي دهد: «ديگران هميشه مي توانند كساني را پيدا كنند كه بتوانند از پس انجام جنبه هاي فني كار شما بر بيايند. اما شما بايد كاري كنيد به خاطر برقراري و حفظ ارتباطات مهم در تيم و سازمان، به شما مراجعه كنند يا شما را پيشنهاد دهند».

4- در موقعيت خود نوآور باشيد

توصيه ي نور اين است كه سعي كنيد مدام در حال رشد باشيد و ريزه كاري هاي حوزه ي فعاليت خود را كشف كنيد. در رويداد ها و كنفرانس هاي آن حوزه شركت كنيد، در انجمن هاي آن فعال باشيد و خود را در موقعيت هايي قرار دهيد كه بتوانيد با افراد اثرگذار روبرو شويد. سپس بينش، ايده ها و روابط حاصله را به محل كار خود بياوريد. او مي گويد: «براي زندگي شخصي و شغلي خود نقشه ي راه درست كنيد».

5- وظايف مورد علاقه ي خود را فهرست كنيد

ميشل ماوي، مدير جذب نيروي شركت نيروي انساني اتريوم توصيه مي كند تمام كار هايي كه در موقعيت شغلي فعلي تان دوست داريد انجام دهيد را فهرست كنيد و بيشتر به آنها بپردازيد.
او مي گويد: «پروژه هاي هوشمندي تعريف كنيد كه در آنها لازم باشد از اين مهارت ها بيشتر استفاده كنيد. به اين ترتيب از انجام شغل خود رضايت بيشتري خواهيد داشت».

6- لحظات اوج خود را پيدا كنيد

ماوي اعتقاد دارد مشاغل مختلف به خاطر پتانسيل هايي كه دارند جذابيت پيدا مي كنند؛ مثل اينكه مي توانيم در آنها خيلي چيز ها ياد بگيريم، دستاورد هايي داشته باشيم و از آنها درآمد كسب كنيم. او ادامه مي دهد: «در ادامه كشش پيدا مي كنيم و تا حدي شناخته مي شويم، تا اينكه در نهايت به اوج مي رسيم. اين لحظه حس فوق العاده اي دارد: لحظه اي كه در رأس بازي خود قرار مي گيريد و از انجام آن لذت مي بريد». ماوي توصيه مي كند به دنبال آن لحظه ي بعدي باشيد. او مي گويد «لحظه اي كه به خاطر ترفيع، افزايش حقوق، و يا مديريت يك تيم در پوست خود نمي گنجيد. اين لحظه هر چه كه مي خواهد باشد، اما به دنبالش باشيد».

7- نياز هايتان را از مدير خود بخواهيد

آنيشا وينجاموري، مديرعامل شركت مشاوره ي اينوويشنز آيكيو اعتقاد دارد هيچ كارفرمايي دوست ندارد كارمند ارزشمندي كه به پيشرفت سازمانش كمك مي كند را از دست بدهد. او در اين باره توضيح مي دهد: «اگر از لحاظ فرهنگي و كاري عضو مؤثري باشيد، مدير شما از فراهم كردن شرايط كاري دلخواهتان، درك نقاط قوتتان و توانمندسازي شما در جهت رسيدن به اهداف حرفه اي شما و شركت خود، بي نهايت خوشحال خواهد شد.

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند. درب شيشه اي در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي  و پرده برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

تبليغات ميان متني

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 



ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۰:۱۹ ] [ كامبيز ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

دوربين مداربسته / مقالات دوربين مداربسته و صنعت حفاظت تصويري / نصب دوربين مداربسته / دوربين هايك ويژن / دوربين مداربسته تي وي تي
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب